Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Let's Poké N Boba. Meer weten? Ontdek meer
Jessica
27 jun 2026 om 15:04
Heb het beter gehad, en zal hier niet weer bestellen. De wafels waren ook niet lekker proeft naar de suikerwafels van de Albert Heijn.is het de 23 euro waard totaal niet
G
24 jun 2026 om 22:57
Weer super lekker zoals altijd. Ik vond alleen de kip in de pokebowl erg zout deze keer. verder snel en goed bezorgd!
Jente
15 jun 2026 om 20:22
Miste product, wel goed opgelost
Marieke
11 jun 2026 om 19:30
Het was weer een heerlijke pokebowl :)
Erik
23 mei 2026 om 20:46
Het eten was heerlijk en snel geleverd. Alleen jammer dat het zo duur is en hele hoge bezorgkosten.
shannen
10 mei 2026 om 20:13
al vaker hier besteld. altijd goed van smaak. dit keer was het helaas wel wat zuiniger met de toppings en saus.
Melanie
9 mei 2026 om 12:55
De ijskoffies smaken nergens naar
R
5 mei 2026 om 22:54
De lekkerste pokébowl ooit gegeten. 30 min eerder bezorgd dan tracker aangaf. Absolute aanrader!
Gerda
5 mei 2026 om 20:00
Heerlijk! Vers, vol smaak.
kim
1 mei 2026 om 13:05
Heerlijk Zelfs 2 snoepjes bij gekregen. Alleen de eet stokjes zaten er niet bij maar verder echt top